Filtreeri postitusi

Anname Paljassaare alastirannale ametliku staatuse

On üldteada tõsiasi, et Paljassaare poolsaarel Pikakari rannast pisut edasi asuvast metsikust rannast on aastate jooksul kujunenud mitte-ametlik alastirand. Varasemalt suletud ja eraldatud poolsaarest on aga saanud üha enam külastatud piirkond. Miks mitte anda Paljassaare alastirannale ametlik staatus ning lubada seal alasti päevitamine ja ujumine? Alastirannad on kõigis Tallinna lähiümbruse linnades või nende vahetus läheduses.


Loe lisaks

PIKK LUGU Mis saab abielureferendumist edasi?

Mulle meeldib aeg-ajalt kirjutada pikemaid blogipostitusi, mis lähevad korda ja huvitavad neid inimesi, kes poliitikas toimuvat terasemalt ja mõttega jälgivad. Meedias on viimase nädala aja jooksul palju kirjutatud sellest, et valitsuskoalitsiooni soovitud abielureferendumi läbi viimiseks ei pruugi valitsusel Riigikogus olla piisavalt hääli. Aga mida see täpsemini tähendab, et hääli ei ole? Kui palju hääli on vaja? Kui palju peab veel välja tulema saadikuid, kes ütlevad, et nemad rahvahääletuse läbi viimist ei toeta? Kui referendumi teema on Sulle oluline, siis kutsun üles jälgima ka Facebooki gruppi „Tulge mõistusele. Mingit abielureferendumit ei ole Eestile vaja
Pildil Imre Sooäär teel ametivannet andma. Foto: Erik Peinar (Riigikogu)
Loe lisaks

Tallinnas tuleb pärast järgmisi valimisi 100-miljoni eurone liikluspööre

Liiga kaua on Tallinnas liikluse korraldamisel põhieesmärk olnud autoliikluse sujuvus ja kiirus. Tallinna uus eesmärk saab peale kohalikke valimisi olema kõigi liiklejate (k.a jalgratturid ja jalakäijad) ohutus ja mugavus. Selle elluviimiseks panustame järgmise inimkeskse linnaruumi kujundamisse jooksul 25 miljonit eurot aastas ehk 100 miljonit eurot nelja aasta jooksul. Üks võimalus liikluspöörde rahastamiseks on kõigile taskukohase teekasutustasu kehtestamine linnas liiklevatele autodele.
Fotod: Egert Kamenik
Loe lisaks

Arhiiv